Szanowny Użytkowniku, szanujemy Twoją prywatność.

Strona internetowa administrowana przez Grupę casusBTL Sp. z o.o. wykorzystuje pliki cookie. Pliki cookie są umieszczane na urządzeniu, którego używają Państwo do przeglądania strony. Możemy przechowywać na urządzeniu informacje, takie jak pliki cookie, i uzyskać do nich dostęp, a także przetwarzać dane osobowe, takie jak niepowtarzalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie. Domyślnie włączone są jedynie pliki, które umożliwiają poprawne działanie strony. Włączenie pozostałych plików pozostawiamy Państwa decyzji. Możecie Państwo zaakceptować wszystkie pliki lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych jeżeli takie będą). Wykorzystując „Indywidualne ustawienia plików cookie” – „akceptuję tylko wybrane”, możliwe jest dokonanie własnego ich ustawienia. Pamiętaj, że niektóre rodzaje przetwarzania danych osobowych mogą nie wymagać Twojej zgody, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Twoje preferencje będą mieć zastosowanie tylko do tej witryny. Preferencje możesz zmienić w dowolnym momencie, powracając na tę witrynę. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania Państwa danych osobowych oraz działania cookies znajdują się w Polityce prywatności. Polityce cookies.”

Polityka cookies
Home / Komunikacja medyczna
Komunikacja medyczna

Grupa casusBTL od wielu lat znana jest z organizacji największych kongresów medycznych w Polsce oraz wspierania Towarzystw Medycznych
podczas największych europejskich wydarzeń dla lekarzy. Dzięki znakomitej współpracy z środowiskiem medycznym oraz wsparciu grantodawców
zrealizowała wiele ogólnopolskich programów edukacyjnych dla pacjentów, ich rodzin i opiekunów

Stowarzyszenia i towarzystwa medyczne

Od lat współpracujemy z zarządami największych towarzystw naukowych w kraju – administrujemy stronami internetowymi naszych klientów, przygotowujemy biuletyny rozsyłane do członków towarzystw i stowarzyszeń.

Praca z towarzystwami medycznymi przebiega zawsze w atmosferze zrozumienia potrzeb i poszanowania tradycji, dlatego za każdym razem proponujemy model komunikacji „skrojony na miarę”, szukając optymalnych rozwiązań.

Kongresy i konferencje

Niezwykle istotną częścią komunikacji w środowisku medycznym stanowi komunikacja z uczestnikami podczas kongresów i konferencji. Za każdym razem staramy się wykorzystać rozmaite drogi informowania o wydarzeniu od tradycyjnej korespondencji, druku zaproszeń i plakatów, poprzez dobrze zaprojektowaną stronę www wydarzenia, aplikację mobilną, mailingi i kanały mediów społecznościowych.

 

Dla naszego Klienta – Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego – opracowujemy „Gazetę Kongresową” ukazującą się w trakcie wydarzenia. Najważniejsze wywiady, podsumowania, opinie, komentarze ekspertów na temat najnowszych wytycznych, najświeższe relacje i doniesienia z kongresu czekają na uczestników w trakcie dwóch pierwszych dni każdego kongresu.

Branding

Rozumiemy, że każda konferencja to nie tylko spotkanie specjalistów i wymiana naukowych doświadczeń, ale także budowanie marki danego wydarzenia. Dlatego przemyślana identyfikacja wizualna spotkania jest niezwykle ważnym elementem każdego eventu i komunikacji z uczestnikami spotkania.

Programy angażowania pacjentów

Komunikacja ze środowiskiem pacjentów musi być angażująca, przystępna i wiarygodna. Dlatego nasze projekty edukacyjne docierają do odbiorców za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, w tym mediów medycznych i ogólnych, mediów społecznościowych, ekspertów i autorytetów w swoich dziedzinach (w tym pracowników służby zdrowia, grup pacjentów) oraz pracowników.

Zobacz przykładowe zrealizowane projekty